نمایشگاه مجازی عکس «ردپای شیدایی»

نمایشگاه مجازی عکس‌ «ردپای شیدایی» از روز سه‌شنبه ۱۹ مرداد ماه ۱۴۰۰ در صفحه اینستاگرام موزه عکسخانه شهر افتتاح می‌شود.

این نمایشگاه به مناسبت ایام محرم و شهادت سالار شهیدان ابا عبدالله ‌الحسین(ع) برگزار می‌گردد که شامل ۲۹ قطعه عکس از ۲۳ عکاس جوان و معاصر کشور است که از زوایای مختلف به مقوله‌ی محرم و عاشورا پرداخته‌اند. موضوعات کودک و عاشورا، آئین‌ها و نمادهای عاشورایی و تیپ‌شناسی اجتماعی مردم در عزاداری‌های عاشورایی را می‌توان به عنوان موضوع‌های غالب نمایشگاه معرفی کرد. این نمایشگاه سال ۱۳۹۵ توسط موزه گردآوری شده است و اکنون به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

عکاس‌های این تصاویر فائزه کابلی، شاهین خسروی، بهنام یاسینی، فرزاد صفدری، مرتضی امین الرعایا، امیر کبیری، رهام اشکش، بهار خانی، مهدی نظری، سارا باقریان، رضا موری، سماء نجفی نوبر، محمدجواد وثوقی، مهدی رجبی، میلاد عبادی، سهیل قنبرزاده، مهسا کوروندی، علیرضا دولتی، حسین قاسمی، کیانوش سعادتی، رضا روحانی،  نگار طاری، مبین سمیعی می‌باشند.

نمایشگاه مجازی عکس «ردپای شیدایی» تا تاریخ ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۰ به صورت روزانه یک قطعه عکس در صفحه اینستاگرام موزه عکسخانه شهر بارگذاری خواهد شد.

علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند به صفحه مجازی موزه در اینستاگرام به آدرس  www.instagram.com/akskhaneh_shahr  مراجعه کنند.

.

لینک کوتاه | doorbin.net/news/OJHVM

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.